Ik ben Talja Berkemeier, en heb 25 jaren in het bedrijfsleven gewerkt, waar ik verschillende functies heb gehad van receptioniste, office-manager, secretaresse tot aan accountmanager. De afgelopen 10 jaren werk ik in het onderwijs als managementassistente van 1 directeur en 4 afdelingsleiders.

 

Mijn 2 kinderen zijn (bijna) volwassen en ik betrapte mezelf erop, dat ik opeens meer "vrije tijd" kreeg. Tijdens het Corona-tijdperk is de stap om voor mijzelf te beginnen -door het thuiswerken- alleen maar versterkt en heb ik afgelopen zomer "de stap" gezet en ben mijn eigen bedrijf gestart!  Alle nieuwe ontwikkelingen geven mij heel veel energie en ik vind het heerlijk om voor mensen te zorgen en zeker ook om mensen te ontzorgen!

 

Collega’s en vrienden omschrijven mij als volgt: sociaal, creatief, praktisch, flexibel, proactief, veel ervaring, professioneel, loyaal, wilskrachtig, zelfstandig, gedreven en veel (droge) humor! Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd... 

Verder kan ik goed plannen / organiseren, snel schakelen en oplossingsgericht werken. lk houd ervan om mensen blij te maken, ben een levensgenieter en een "mensen-mens".